Sjuk!

Känslan när man vill åstadkomma med någon men man känner att man bara står still, jag ha mina dagar jag känner att jag vill ha allt NU helst redan igår! 
Hus, barn, hund och husvagn typ haha!

Jag blir pressad för varje dag när jag ser att Bruno blir sämre och när kommer dagen lixom. 

Jag känner separations ångest och en av mina största orosmoment är att jag kommer antingen kräva så mycket av Simon eller så kommer bara livet slockna för mig, inte orda Grant!! 

Men ärligt talat så känner jag mig inte funktionell utan ett djur vid min sida någon jag pratar med  och någon som ställer upp oavsett vad. Bruno är ju tråkigt vis min fjärde hund och min plan var ju verkligen tills döden skiljer oss åt det blir ju så men alldeles för tidigt. 
Alice och dessie gjorde jag mig inte "av" mig med för att det var jobbigt det är dom hundarna som verkligen tog mitt hjärta och min själ typ och jag gjorde det som var bäst för dom och även samma sak för Bobby men bobby har som sin egna historia för jag klarade helt enkelt inte av honom av det han krävde. 

När Simon sagt att aldrig mer några djur sårar mig djupt, men jag förstår ju det själv så som jag jobbar och han med så fungerar det men man är ju bunden till någon annan som behöver oss så det är ju inte bara att packa väskan och åka.

Men jag är mest orolig för mig själv :( för att vara självisk jag är inte mig själv utan min bästa vän, hur ska man kunna ändra sig själv? 

Det är som att säga till en person som vill ha många barn och säga till henne du får bara en inge mer? 

Ja jag vet inte idag är en dag som fattas mig på något vis för jag känner mig inte helt enkelt inte hel inombords.. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: