Tisdag!

Hej alla, jag fick en fråga igår om vad för kamera jag har och det ingen speciell det är en Nikon D3100 Men så har jag ett annat objektiv än det "orginella" objektivet man får med när man köper kameran.

Jag är inget proffs med kameran jag kan inga special inställningar eller liknande jag borde gå en kurs eller nått haha! för jag vill ta mycket fler bilder som typ att bilderna förstår mig hur jag vill ha det så nu tar jag bara bilder som kameran är typ haha!

Det enda jag inte gillar med den här kameran är att den är rätt så klumpig att ta med sig för den är ju ändå stor, så jag funderar på att köpa en mindre kamera och ha den här vid vissa tillfällen bara när jag anser att den här är bäst att ha med sig! :D
Men annars älskar jag den för jag gillar att fotografera så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: