länge sedan

hej alla super länge sen jag har skrivit men har inte haft någon ambition till att dela mina tankar eller hur jag mår, men idag gör jag det och det är om hur min bild ser ut i huvudet om "true love"

när han tittar på en så tappar man luften för att ögonen möts och än hur sur man är så brister man med ett leende.

varje dag ska kännas som ny även fast dagarna tillsammans har blivit år, kärlek ska inte åldras och bli gammal.

man gör alla saker som förr håller om varandra, busar, skrattar, myser och attackerar varandra med kärlek låt inte glöden slocka kasta bara på mer ved

överraska varandra med en go middag eller uppskatta varandra med massage eller en lång stund av att sitta tyst och hålla om varandra.

jag kan vara arg och sur men det är för att någonting är fel eller att något tog min glädje från mig och jag kan ta ut det på dig men allt börjar med att jag inte blir sedd och att någon av dessa saker fattas och då försvinner min bild av true love så jag försöker kasta mer ved men det blir en brand istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: