call me a survivor.

en grymt skön dag det har varit idag, solen lyste och värmde när jag gick till jobbet och så klart så lyssnade jag musik och peppade mig själv jag gick någon form av power walk till jobbet märkte jag när jag väl var framme för jag var anfådd haha :D 
 
sen har jag haft uppe ett visst tempo hela dagen och det gillar jag bara att jag känner mig verkligen trött nu när jag har hållt det höga tempot i kroppen. 
 
jag har ju mina favorit låter just nu som jag lyssnar om och om igen men dom gör verkligen en inverkan på mig och det är så sköööönt älskar det och jag älskar hur den här veckan har startat också för jag har en positiv flow för tillfället visst jag blir trött och hängig men jag har inte varit fundersamma och ältande misserabla jag under hela den här veckan och det är jätte skönt kan jag verkligen säga. 
 
efter jobbet gick jag direkt till Hiltulas och käkade Maarits underbara bullar och kollade farmen kände mig bara som hemma där, så söta och snälla som dom var så övertalade dom nästan mig att sova över där att jag slipper höra på barnens ljuvliga sångröst på morgonen och att jag får bara ta det lugnt.
 
"Erica du vet väl att du får sova här, vi har två lediga sängar här och det stör oss absolut inte om du vill stanna här och sova och vila upp dig jag kan köra dig till pappa om du vill hämta kläder och smink vad du nu behöver till jobbet imån" 
 
Och det var verkligen frästande med bara tanken att få bara chilla där och bara va men det blir nog fredags mys med Henne imån och kolla lets dance med godis och gott :) 
 
Men nu ska jag verkligen sova är svin trött från dagens jobb dag känns verkligen skönt i kroppen <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: