Du förvånar mig inge mer.

Hejsan alla, hoppas ni har en trevlig lördag för det har jag. 
Jag vaknade bakis och packade ihop min väska och for hem till jenna så har vi varit och käkat på Frasses och varit här hemma hos henne så har vi spelat uno och jag vann varje gång Jeeyy! :D
 
Sen var jag jenna och Petter och fikade på nodo det var mysigt så for vi på ica och köpte lite lördags mys :) 
 
Igår blev en oväntad utgång och det var roligt faktiskt att bara dra ut så där som jag gjorde och det kändes himmel att bara lägga sig i sin skön säng och sova :D 
 
Imån jobbar jag det blir roligt och skönt att ge mig ut och jobba av mig känslan jag har i kroppen sen blir jag ledig fram över för jag har inte fått några fler pass  :D 
 
Men hoppas ni har en rolig dag idag vi hörsss! :D 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: