Lyckan!

Nu när tänkte och har flyttat tillbaka till luleå så har jag suttit och tvekat och velat om är det här verkligen rätt? 
Kommer allting ordna sig hur komemr allting bli? 
Kommer jag få jobb och kommer jag bli ensam och övergiven hur kommer allting bli? 
 
Allt mer för varje dag så faller alla puzzelbitar på plats, jag har haft 4 olika jobb att välja mellan och jag valde det jobbet som jag verkligen ville ha när jag väl öppnade upp ögonen och kände efter vad är det jag vill och jag fick det som är på Djurmagazinet, jag skulle fått jobb på rusta, coop och elgiganten också om jag hade velat men jag känner att jobba med djur har ju alltid varit en dröm när jag var liten tänk om det här "this is it!!" 
 
Jag har fått världens bästa förskottspresent som ingen kommer kunna ens kunna komma nära med att det skulle varit lika bra present... tror jag? 
 
Jag känner efter och känner att alla bitar börja falla på plats att nu har jag kommit en bit på vägen, en ny fräsh start och så fick jag en fet lön den här månaden som har lönat sig efter att man har jobbat hårt förra månaden! 
 
Jag vill bara att ni ska veta att allt är bra, allt är underbart jag sitter här med en varm kopp kaffe brevid mig och just nu kan jag inte vara lyckligare! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: