The sound of My heart

Tjenare folket igår medans jag satt på soffan och gjorde min morgon rutin och tänkte på att jag borde fått napp någonstans med mina lockande cv:n så ringde telefonen 10:30! 

Dom ville ha in mig på intervju!! :D 
Dum som jag var så sa jag att jag kommer in kl 11 så satt jag här hemma med gammalt smink, hunden måste rastas hur skulle jag hinna med allt på en halvtimma? 

Nå jag kom på plats 3 minuter över och det var en ovanlig intervju den var inte spänd och stel men min konstigaste fråga har jag fått på intervjuer någonsin var.
- har du några dolda handikapp? 

Jag var ganska paff och jag börja små skratta och fråga vad dom menar med det och då var det nå rörelsehinder eller rygg/knä problem m.m och det har jag ju inte eller ja jag har ofta ont i ryggen från rid olyckan men inget läkarintyg på några problem! :) 

Sen fick jag jobb på Willys det känns jävligt bra! Jag slipper oroa mig hur mycket timmar jag får i månaden kommer jag vara fattig m.m för jag har fått en tjänst på 20 timmar fast i veckan sen plus extra jobb för jag är den enda utan barn! :D 

Senare på dagen for jag iväg och jobba på Max, när jag kommer hem så var halttu hemma hos oss och han skulle sova över för bilen hade gått sönder så vi alla 3 plus Bruno hade roligt vi spelade Worms' drack 2 öl och sen ville jag sova och jag tvättade tvätt på det hela också! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: