Tråkigt!

Hej folket, idg har jag inte gjort något speciellt Bruno fick vara kamerans blickfång som jag skrev tidigare.
Sedan har jag bara varit hemma när min bensin är nästan slut så kan jag inte åka någonstans.

Jag har kollat animalplanet hela dagen här i soffan haha så piffade jag upp mig bara för att men känns rätt så onödigt när Simon inte ännu heller har kommit från jobbet eller vart han nu håller hus?

Linn skulle komma på middag så jag gjorde lasagne till kl 4 då båda två skulle komma hit vid den tiden men allt blev avbokat så jag har ätit själv lasagne med sallad o feta ost! Första gången jag gjorde det och det blev faktiskt bra med extra ost såklart haha! :D 

Så blev min dag ensam med Bruno hela dagen och fårse när min man kommer hem! :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: