Onsdag

Tjenare folket, min andra jobb dag denna vecka :)
Det har väl inte hänt något speciellt denna vecka förutom att proffset jag själv steg upp utan väckning att Simon kom i tid till jobbet 06:35 inte illa av mig!

Bruno har börjat släppa vinterpälsen och jag har äkta päls mattor hemma, någon som vill köpa? Äkta hund hår :D 

Jag lyckades få ledigt på alla hjärtans dag och det blir en helg i stugan, Bruno kommer älska det han har fått vara så ensam tycker jag, sen när han inte lyssnar så har han inte fått springa av sig ordentligt men nu i helg ska det tillbringas bus och alla hjärtans mys med hjärtat! 

Taru och Satu fyller år men jag orkar verkligen inte supa, men man kanske tar en sväng förbi man får se hur dagen tar sig! 

Idag ska jag gymma så jag inte kan gå och varken sitta idag jag har varit så lat på senaste så jag blir deprimerad! 
Men ändå inte för i detta väder kan man nog inte vara deppig älskar vårkänslan jag har just nu, såuppiffande :) 

Ja folket nu ska jag nog börja jobba igen sen till kvällen nalkas storstädning att få bort hel läggs päls mattorna!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: