Halloj!!

Det är endast två veckor kvar för min minisemester till Stockholm med alla killar för att se acdc och vadet som slogs när vi bokade flyg mm så var det att åka frittfall med tilt på grönan...
Fan vad dumt vad på fyllan alltså..
Jag fegar ur redan nu för jag vill ha livet i behåll och jag har inte varit med om att skita på mig och jag vill inte vara med om den händelsen eller! Hahah

Idag bokade jag en till resa till Stockholm för det blir ingen road trip som jag pratade om det blir en halv trip med Henkka det blir kul :) 

Idag jobbar jag 15-22:15 så jag han bara vakna med Simon och sen bör det att sova..
Men jag är ledig imån så jag tänkte nog kanske unna mig ett glas vin och kolla en Disney film någon gång måste jag stanna upp och andas! 

Nå vi får höras alla ha det bra! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: