lauantai

Godmorgon! idag jobbar jag hela dagen 11:45-21:15 jag har ingen aning om vad jag ska göra efter jobbet säkert sova eller liknande för till och med fanny ska supa idag så jag är typ ensam.
jag har inte ens hunnit kolla vad alla ska köra för jag har varit upptagen med mitt :)

jag funderar att åka med pappa och ungarna på måndag till luleå och träffa käraste linn som har nå överraskningar till mig från Thailand.
skulle varit kul att ta en fika och prata om olika saker och sedan åka hem one day trip typ men är inte säker ännu måste jag klura ut imån hur jag ska göra :)

just nu äter jag torra äckliga mackor, jg förstår inte varför jag äter macka när jag tycker det är äckligt haha!

jaja ha en trevlig lördag folket syns på ica! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: